A fenntarthatóság 3 kritikus eleme

A csomagolási hulladékkal, különösen az egyszer használatos csomagolási hulladékkal kapcsolatos aggodalmak világszerte cselekvésre késztették a kormányokat.

A környezeti hulladék minimalizálása és a hulladékgazdálkodási folyamatok javítása érdekében rendeleteket léptetnek életbe. Ezért kulcsfontosságú, hogy felkészüljünk és megtegyük a szükséges lépéseket a fenntarthatóság felkarolásához.

🎯 Íme, három kritikus elem, amellyel rendelkeznie kell a cégeknek, mielőtt belevágnak ebbe a változtatásba:

  1. A fenntarthatósági teljesítményértékelésnek legyen módszertana:
    Az érdemi változás előmozdításához elengedhetetlen, hogy egyértelmű módszertan álljon a cégek rendelkezésére a csomagolótermékek fenntarthatóságának értékelésére. Itt az olyan tényezők értékelésére gondolunk, mint például a környezeti hatás vagy a költséghatékonyság.

    A termékek teljesítményértékelésével azonosítani lehet a fejlesztendő területeket, és megalapozott döntéseket hozhatunk, amelyek összhangban vannak a fenntarthatósági célokkal.

  2. A kockán forgó érték megértése:
    A növekvő fenntarthatósági követelmények lehetőséget kínálnak az innovációra és az értékteremtésre a cégek teljes termékportfóliójára vonatkozóan.

    E lehetőség teljes körű megértésével egy cég azonosíthatja azokat a területeket, ahol a fenntartható csomagolási megoldások versenyelőnyt teremthetnek. A fenntarthatóság felvállalása nem csupán a megfelelésről szól, hanem a növekedési és differenciálódási lehetőségek felismeréséről is.

  3.  Átláthatóság, innováció és partnerségek:
    A fejlődő fenntarthatósági környezetben való eligazodáshoz elengedhetetlen egy átlátható csomagolási és technológiai ütemterv. Folyamatos innovációra van szükség az olyan csomagolási megoldások kifejlesztéséhez, amely megfelel a fogyasztók fenntarthatósági igényeinek.

    Emellett szükséges a beszállítókkal, ipari szakértőkkel és más érdekeltekkel való megfelelő partnerségek kialakítása, mert ez teszi lehetővé egy cég számára, hogy hatékonyan reagáljon a változó követelményekre, és pozitív változásokat hajtson végre.

    Nem is kérdés, hogy a fenntarthatósági kihívások kezelése és a fenti kritikus elemek megvalósítása ösztönzi az innovációt, minimalizálja a hulladékot, és megfelel a fogyasztók igényeinek.

    Kötelezzük el magunkat arra, hogy tényleg zöldek leszünk! A Manupackaging is kiveszi a részét azáltal, hogy környezetbarát stretchfóliákkal, például a Manunature® BD-vel védi az árukat.

Amennyiben az Ön cége is elkötelezett a fenntartható csomagolási megoldások mellett, kérjük, keresse szakértő munkatársunkat, Somogyi Gábort a +36 30 682 60 51-es telefonszámon, vagy írjon az iroda@manupackaging.hu email címre.

Arato Gabor
Arató Gábor
audit szakértő

Költséget csökkentene?

Költségcsökkentő és különleges megoldásaink felöl érdeklődne? Keressen időpont egyeztetés kapcsán!
+3630/682 6051iroda@manupackaging.hu

További hírek